Overige CD's

Home Terug Reaktie's Gastenboek

Op deze pagina staan allerlei cd's van Maria de Lourdes die gebruikt zijn voor promotie activiteiten  of waaraan Maria de Lourdes heeft meegewerkt. Verder staan er cd's en muziek-cassetes op van artiesten die of door Maria de Lourdes zijn opgeleid of die met Maria de Lourdes hebben samengewerkt. Dit zijn o.a. Tierra Caliente, Arriba Juarez, Magarita Sierra, enz. enz.

Mocht U nog andere cd's of muziek-cassetes in uw bezit hebben welke niet op deze pagina staan laat het ons dan even weten.

Helaas zijn de promo-cd's en de muziek-cassetes niet meer te koop. Dat geldt niet voor de overige cd's. Deze zijn volgens ons nog gewoon te verkrijgen zijn.

De knoppen waaronder muziek zit zijn opgenomen in mp3 formaat. We hebben getracht om de download tijd te beperken. In de meeste gevallen is dat ongeveer tien seconden en ze zijn met de normale Mediaplayer van Windows te beluisteren. Mocht het niet mogelijk zijn dan moet U die misschien nog instaleren. Zie Windows.

Veel plezier bij het bekijken en het beluisteren van deze pagina.

horizontal rule

Voor de promotie van Maria de Lourdes in 1997is er door Polydor een promo CD uitgebracht. Zij had toen net een nieuw contract getekend en dit zou een geweldige opsteker zijn voor haar carriere in Nederland.

horizontal rule

Zoals U op de linkerzijde kunt lezen was dit een voorproefje van Maria's nieuwe album: Simplemente Maria.

Een geweldig album.

Hieronder staat Maria in duet met Frank Galan.

horizontal rule

In het zelfde jaar 1997 kwam er een single-cd uit van Maria de Lourdes met Milonga Sentimental en Piel Canela. De producer was telkens Peter de Wijn en de geweldige foto's zijn van Patricia Steur. De platenmaatschappij was Polydor.

horizontal rule

Een single-cd van Lazaro de Lourdes samen met Indra van Hal [violiste bij Tierra Caliente]

1. El Mariachi Loco

2. Para Queridos

horizontal rule

Een van de vele groepen waarin vooral jeugdige cursisten van Maria de Lourdes zitten. De meeste zijn via Casa de Musica opgeleid. Margarita Sierra [vooraan links] was in 1999 een van onze speciale gasten op de jaarlijkse Fanclubdag.

horizontal rule

Twee cursisten van Maria de Lourdes die samen met Mariachi "Los Alazanes" deze cd hebben uitgebracht. Mariachi "Los Alazanes" heeft vele tournee's met Maria gemaakt o.a. in Nederland.

horizontal rule

Op deze, door Arcade in1999  uitgebracht verzamel cd staat Maria de Lourdes met twee nummers vertegewoordigd. Verder o.a. Linda Ronstadt, Freddy Fender, Los Lobos, Flaco Jeminez, enz.

Een leuk stukje Maria de Lourdes.

horizontal rule

Een van de geweldige Mariachi's die hier in Nederland hun wortels hebben.  De groep staat onder leiding van Signor Ramon Balderas. Zij hebben ook een cd opgenomen samen met Maria de Lourdes: CD nr. 1. En Holanda.

Deze cd is te koop in de betere CD-shop.

horizontal rule

Mariachi " Arriba Juárez" o.l.v. van Oswaldo Vasquez is een van Mexico's beste Mariachi's. Ze hebben Maria de Lourdes jaren begeleid en waren bij vele concerten in Nederland. Wij hebben er twee cd's van, misschien zijn er meer.

horizontal rule

Op deze tweede CD van Mariachi "Arriba Juárez" staan prachtige liederen zoals: Despierta, Paloma Querido, Que Bonita Amor, Poco a Poco, Buenas Noches mi Amor, enz. enz.

Helaas is de achterkant slecht af te drukken.Onze excuses.

horizontal rule

Emilio Rodriquiez is een van de vele jonge artiesten die door Maria de Lourdes is opgeleid. Vele uren/dagen heeft Emilio Rodriguez de Casa de Musica bezocht en veel van haar geleerd. Tijdens onze reis in 1999 heeft hij ons, zeer trots, een muziek-cassete gegeven. Of er nadien nog meer van hem uit gekomen is weten we helaas niet. Wel weten we dat hij een geweldige stem heeft waarvan we hierondr een stukje laten horen. Wij wensen ook hem veel succes met zijn verdere carriere.

horizontal rule

Een van de vele vriendinnen die Maria de Lourdes had was Silvia Rojo Lugo. Behalve dat ze goed zingt is zij ook een geweldige woordkunstenares. Zij kan een heel verhaal vertellen met woorden die allemaal met de zelfde letter beginnen. Behalve dat heeft zij ook een mooie warme stem waarvan U hieronder een stukje kunt horen van haar muiziek-cassette.

horizontal rule

Een Mariachi die veel met Maria de Lourdes heeft opgetreden en welke wij in Nederland ook verschillende malen hebben mogen horen zijn Mariachi " Los Allazanes" Deze bijna geheel uit familieleden bestaande groep heeft vooral de laatste jaren veel progressie gemaakt. Tijdens onze reis in 1999 hebben zij ook voor ons gespeeld tijdens het feest op Finca Doña Eulalia. Bijzondere aardige muzikanten die ook nog zeer goed spelen. Jammer dat ze nog steeds geen 'eigen' cd hebben. Luister zelf naar een stukje muziek, van hun muziek-cassette, door  Mariachi "Los Alazanes".

horizontal rule

Mocht U nog andere cd's of muziek-cassetes in uw bezit hebben welke niet op deze pagina staan, en waar U van vindt dat ze eigenlijk niet op deze pagina mogen ontbreken, laat het ons dan even weten.

Bij voorbaat onze hartelijke dank namens de Maria de Lourdes-fanclub.